Weekend 4 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Jasmijn Wassing - WaarBenJij.nu Weekend 4 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Jasmijn Wassing - WaarBenJij.nu

Weekend 4

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

29 Juli 2012 | Thailand, Singburi

Zaterdagochtend heb ik eerst Charlotte en Annick uitgezwaaid, want die vertrokken naar het vliegveld in Bangkok.. :(
Gelukkig heb ik tijdens het olifantenproject en in het barretje alweer nieuwe vrienden gemaakt en bovendien zijn er weer heel veel nieuwe vrijwilligers in het huis gekomen. Deze week zijn er heel veel Nederlanders, dus dat is sowieso heel gezellig! Het is echt zo toevallig, maar er zit zelfs een jongen van 22 bij uit Monnickendam!!! Hoe groot is die kans nu?! We kenden elkaar alleen van gezicht en we hebben op dezelfde basisschool gezeten, maar we zitten niet in hetzelfde vrijwilligershuis, dus we hebben elkaar niet heel veel meer gesproken. Wat een klein wereldje dan zeg!
Met de hele groep besloten om naar het zwembad te gaan, dus we hebben heerlijk langs en in het water geluierd.. 's Avonds hebben we weer in het barretje gezeten, en als cadeautje hebben we wat lichtjes voor daar gekocht. De mensen van dat barretje zijn superlief, maar hebben helemaal geen geld, waardoor het barretje er een beetje verwaarsloosd uitziet. In tegenstelling tot de bar ernaast; daar zijn de mensen helemaal niet aardig, maar de bar ziet er heel gezellig uit omdat zij wel geld hebben. Met z'n allen de lichtjes opgehangen en het ziet er al meteen zo veel leuker uit nu!
Vandaag zijn we weer naar het zwembad gegaan, maar dit keer hebben we het 11-jarige pleegkindje van de bareigenaren meegenomen. De hele dag heerlijk gezwommen, gelunched bij de KFC en daarna nog maar even langs het zwembad gelegen. Ondertussen is het hier keihard gaan regenen, dus ik ben blij dat ik even in het internetcafeetje kan schuilen!

• 29 Juli 2012 - 20:02

Eveline En Peter:

Hoi Jasmijn,

We hebben met ontzettend veel interesse en plezier al je verslagen gelezen. En kunnen alleen maar stinkend jaloers zijn op alles wat je daar mee maakt!!!!!
    Het bezoeken van Thailand staat al een geruime tijd op ons verlanglijstje en na het lezen van je verslagen en het bekijken van de prachtige foto's is die wens alleen maar versterkt.

Is het daar uit te houden met de warmte of valt dat wel mee?

Beste Jasmijn, we zullen beslist je verdere verslagen blijven lezen. GEWELDIG!!!!!

Hartelijke groet uit Aalsmeer.

Eveline en Peter
    Paul en Pascal
    Geisha

• 30 Juli 2012 - 13:37

Jasmijn Wassing:

Hee!
    Wat leuk dat jullie de verslagen allemaal lezen!
    Ik heb het hier inderdaad echt super erg naar mijn zin, de tijd vliegt voorbij helaas..
    Thailand is een echte aanrader!
    Met de warmte is het goed uit te houden, hoewel het af en toe wel erg fijn is in de schaduw ;)
    Groetjes terug aan iedereen daar!
    xx Jasmijn

• 30 Juli 2012 - 18:39

Rosanne:

Lief zusje,

Wat een superleuke reisverslagen allemaal!
    Ik heb je het al vaker gezegd dat ik het superknap vind van je dat je dit allemaal doet!

Heel veel liefs, knuffels en kusjes vanuit Portugal!
    xx

• 30 Juli 2012 - 20:32

Madelief:

หวัดดี :
    Hoi in het Thais (zal je nu vast wel weten!)
    Super lief wat jullie gedaan hebben voor die andere mensen die wat minder geld hebben!
    Leuk idee om het pleegkind mee te nemen om te gaan zwemmen !!!
    มีความสนุกมาก :
    Veel plezier in het Thais!
    Kus,
    Madelief

• 02 Augustus 2012 - 11:20

Evelien:

Hee Jas,
    Superleuk om jouw enthousiaste verhalen te lezen. Zo te horen geniet je met volle tuigen. Ik ben vooral jaloers op jouw olifantenweek. Dat klinkt echt te gek. Ook alles wat je doet in het weeshuis en daarbuiten kinkt gezellig. Gelukkig ben je met leuke meiden daar. Als je terug bent, kom ik gauw langs om allle foto;s te bekijken!
    Ik ben gisteren teruggekomen uit Ierland. Heb daar ook enorm genoten! Het was heel leuk om weer bij mijn familie te zijn. Een stel gekken bij elkaar, kunnen we wel zeggen!
    Veel plezier nog!
    Liefs, xxxEef